
Stortinget skal votere over norsk medlemskap i ACER
Et flertall i Stortingets energi- og miljøkomité vil at Norge skal forbli i ACER.

– Det var eit spennande møte, seier Olaf Gjedrem.
– Nei til EU i Hedmark var arrangør. Me var på Scandic Elgstua hotell og omlag 20 interesserte og aktive møtedeltakarar hadde møtt opp i det fantastiske sommarvêret.
– Are Tomasgard frå sentralleiinga i LO og eg debatterte. Eg sa at marknadstilgang til EU ville vera uproblematisk. EU treng varene våre. EU sel for 260 milliarder kroner i tenester per år til Norge, medan Norge sel for 210 milliarder kvart år til EU, seier Gjedrem.
– Difor er det liten grunn å frykta at tenestesektoren ikkje vil få gode vilkår i ein ny handelsavtale med EU, som er noko Nei til EU arbeider for.
Foto: Olaf Gjedrem og Are Tomasgard under debattmøtet om EØS på Elverum.

Et flertall i Stortingets energi- og miljøkomité vil at Norge skal forbli i ACER.

Norgespris kompenserer for høye strømpriser for husholdninger, men tar ikke problemet ved roten.

Du trenger verken være jurist eller gått folkeskolen for å bli urolig, fastslo Geir Pollestad (Sp) i debatten før Stortinget med knapt flertall vedtok å gi EØS-tilsynet ESA mer makt til å kontrollere norske bedrifter og kommuner.