
Stortinget skal votere over norsk medlemskap i ACER
Et flertall i Stortingets energi- og miljøkomité vil at Norge skal forbli i ACER.

De hadde med seg Standpunkt nr.2/2018 samt en del brosjyremateriell fra Nei til EU. Jeg var der en kort stund og hørte to tilhengere av EU fikk brynt sine standpunkter på våre folk. Flott innsats!
Den 16. juni blir det stand på Lena, betjent av Jørn Grøtberg og Magne Bekkelund. Den 1. september stiller vi med stand på Raufoss.
Fortsatt god sommer i finværet ønskes dere alle !
Hilsen Einar Wiklund, leder i Gjøvik og Toten Nei til EU

Et flertall i Stortingets energi- og miljøkomité vil at Norge skal forbli i ACER.

I Klassekampen 30. mai tar professor Janne Haaland Matlary til orde for at det ikkje bør vera ei ny folkerøysting om eventuelt medlemskap i Den europeiske unionen. Saka er rett og slett for kompleks for vanlege folk å ta standpunkt til, slik ho ser det. Det reagerte eg som fylkesleiar i Hordaland NtEU på, og innlegget mitt i Klassekampen 2. juni finn du her:

Vi er ikke så dumme som du tror, Jensen!