ARRANGEMENT
Lørdag 08. februar 2020 kl. 11:00 - 15:00 Lakselv, Banak Leir

Finnmark Nei til EU innkaller til årsmøte 2020

Det innkalles til årsmøte lørdag 8. februar kl. 11.00 til 15.00 Sted: Banak Leir (rett før flyplassen, på høyre side av veien)

Foreløpig agenda:
1. Ordinære årsmøtesaker
2. Behandling av nye vedtekter
3. Behandle uttalelser
4. Foredrag og debatt om aktuelt tema (ikke avklart)

Kommunikasjon og frister
For å kommunisere godt med våre medlemmer må mail benyttes. Ordinær innkalling er sendt på e-post til de medlemmer som har oppgitt e-postadresse. De som mottar innkalling i brev pr. post har vi ikke mailadresse til og dersom de har e-postadresse ber vi om at det sendes snarest sende styret opplysninger om sin mailadresse til brithastavang@me.com eller på sms til tlf. 403 90 032

Endelig agenda og saksgrunnlag sendes medlemmene pr. mail senest 25.01.2020, 2 uker før årsmøtet.

Saker til årsmøte bør være styret i hende før 24.01.2020 (sendes primært på mail til Britha, brithastavang@me.com )

Praktisk:
Det vil bli servert lunsj før møtet avsluttes. Derfor må du melde deg på. Påmelding innen 01.02.2020.

Det er mulig å overnatte på Lakselv Hotell. Hvis det er behov for dette kan vi i Finnmark Nei til EU være behjelpelig med booking, og lignende.

Det er mulig å spise middag på Banak Leir, etter kl.18.00.

Velkommen!

reLATERT

Se alle arrangementer

Kommende arrangementer

arrangement
Tirsdag 04. feb. 2020 kl. 18:00 Otta, Parken Grill og Cafebar (Smuget)

Sel og Heidal Nei til EU innkaller til årsmøte

Sel og Heidal Nei til EU avholder årsmøte på Parken Grill og Cafebar (Smuget) den 4.februar kl 18.00
Mandag 10. feb. 2020 kl. 18:30 Fossesholm Herregård, Fossgata, 3320 Vestfossen

NAV-skandalen og EØS-avtalen - Åpent møte

Det inviteres til åpent møte 10. februar kl 1830 på Fossesholm Herregård, Vestfossen i Øvre Eiker.
Lørdag 15. feb. 2020 kl. 10:30 Honne Hotell og Konferansesenter, Biri

Oppland Nei til EU innkaller til årsmøte.

Oppland Nei til EU innkaller til årsmøte på Honne Hotell og Konferansesenter lørdag 15. februar 2020 kl. 10.30 Per Olav Lundteigen, Sp, innleder på åpent møte i etterkant av årsmøtet.
arrangement
Lørdag 15. feb. 2020 kl. 11:30 - Onsdag 15. jan. 2020 kl. 14:30 Quality Residence Hotel, Julie Eges gate 5, Sandnes

Årsmøte i Rogaland Nei til EU

Me kallar inn til årsmøte i Rogaland Nei til EU laurdag 15. februar kl. 11.30-14.30 på Quality Residence Hotel, Julie Eges gate 5, Sandnes. Innleiing ved Kathrine Kleveland, leiar i Nei til EU.