ARRANGEMENT
Onsdag 17. april 2024 kl. 18:00 - 20:00 Kjelleretasjen i Manufakturhuset, Peter Motzfeldts gate 2, ved Rådhuset.

Bergen Nei til EU - Årsmøte 2024

Bergen Nei til EU innkaller til årsmøte onsdag 17. april 2024 klokken 18.00-20.00, Kjelleretasjen i Manufakturhuset, Peter Motzfeldts gate 2, ved Rådhuset.

Fullstendig innkalling og saksliste finner du i denne lenken.

Åpent møte klokken 18.00 – 18.50

Tradisjonen tro innledes årsmøtet med et åpent møte, der medlemmer kan invitere med seg venner og kjente til foredrag med påfølgende diskusjon. Årets innleder er Richard Storevik, leder i Fellesforbundet avd. 5 Bergen og omegn.

Han vil orientere om Fellesforbundets politiske utvikling, spesielt i forhold til strøm og arbeidsliv. Fellesforbundet er LOs største forbund i privat sektor, og på landsmøtet i høst ble det med stort flertall vedtatt å gå i mot et useriøst arbeidsliv og videre utvikling av strømpriskrise med tilknytninger til EØS-avtalen.

Årsmøte klokken 19.00 – 20.00

Kun for medlemmer av Bergen Nei til EU

Innkalling og årsmøtedokumenter finner du her i denne lenken.

Eventuelle saker til årsmøtet må sendes til leder rrsan@online.no senest 3. april.

Styret i Bergen Nei til EU v/ Tor Sander, leder

reLATERT

Se alle arrangementer

Kommende arrangementer

Onsdag 24. april 2024 kl. 14:00 - 14:20 På nett

Fornyet debatt om EØS

Se webinaret med Nei til EUs leder Einar Frogner og utredningsleder Morten Harper direkte onsdag 24. april kl. 14:00-14:20 eller i opptak her.
Torsdag 25. april 2024 kl. 18:00 Rådhuskvartalet, Rådhusgata 18, Kristiansand

30 år med EØS-avtalen

Åpent debattmøte om EØS-avtalen og hvilke alternativer har vi om EØS-avtalen sies opp, torsdag 25. april kl. 18.00, Rådhuskvartalet, Kristiansand.
arrangement
Torsdag 25. april 2024 kl. 19:00 Lambertseter gard, Langbølgen 2C, rom Bråtan.

Nordstrand og Søndre Nordstrand Nei til EU - Årsmøte 2024

Nordstrand og Søndre Nordstrand Nei til EU innkaller til årsmøte torsdag 25. april kl. 19.00-21.00 på Lambertseter gard, Langbølgen 2C, rom Bråtan.
Mandag 29. april 2024 - Søndag 16. juni 2024 Hele landet

Nasjonale verveuker

Nei til EUs årlige vervekampanje på våren.